سرگرم رویاتی
دل نــــــــــــوشــــــــــته
بودن من بی مخاطب است!!! امانوشته هایم همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند!


چنان سرگرم رویاتی که رویامو نمی بینی

 

فقط وقتی منو میخوای که بی اندازه غمگینی

 

به رویای تو تن دادم خودم رویامو گم کردم

 

دارم دنبال آغوشی برای گریه میگردم

 

ببین حالا پره دردم

 

همیشه قصه این بوده

 

که تسکین غمت باشم

 

مگه تكيه گاه من نبودی

 

که حالا اصلانمي شناسيم

 

متــــــــاسفم…

 

نه برای تو که دروغ برایــــت خـــود زندگیست…

 

نه برای خودم که دروغ تنهـــا خط قرمز زندگیـــستــــ بـــرایم….

 

متاسفم که چرا مزه ي عشـــــــق را….

 

از دستـــــــــ تــــــو چشیــــدم….

 

تا همیشه در شکـــــــــــ دروغ بودنش بمـــانم

 

متاسفم براي خودم . .براي اين زندگي . .

متاسفم. . .متاسف. .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







- - - - - - -